close

D3o5ZE3U4AAnh5Q.jpg

 

為了微小存在的詩 (Boy With Luv)

 

好奇你的一切 How’s your day
Oh tell me

甚麼讓你感到幸福

Oh text me


Your every picture
只想放在枕邊 oh bae

Come be my teacher

教我世上的一切

Your 1 Your 2


Listen my my baby

我飛行在遙遠天際

(用你當時給予我的雙翅)

但這裡太過高聳

現在只想看著你的雙眼

Yeah you makin’ me a boy with luv

 

Oh my my my oh my my my
You got me high so fast

我想和你一同經歷這世上的一切

Oh my my my oh my my my
You got me fly so fast

現在彷彿終於明瞭

 

Love is nothing stronger
Than a boy with luv

Love is nothing stronger
Than a boy with luv

 

與你相遇後 ya 我的生命都是你的足跡 ya

微小的事物不再細碎 你就是那顆辰星

從一到十 每個存在都特別

你的喜好 你的步伐

你的語調 你的每個小習慣


曾經說過 你讓不起眼的我成為英雄 (Oh nah)

也曾說過 命運總愛開我玩笑 (Oh nah)

世界和平 (No Way)

遵守秩序 (No Way)

我只要守護你

(Boy With Luv)

 

Listen my my baby

我飛行在遙遠天際

(用你當時給予我的雙翅)

但這裡太過高聳

現在只想看著你的雙眼

Yeah you makin’ me a boy with luv

 

Oh my my my oh my my my
You got me high so fast

我想和你一同經歷這世上的一切

Oh my my my oh my my my
You got me fly so fast

現在彷彿終於明瞭


Love is nothing stronger
Than a boy with luv
Love is nothing stronger
Than a boy with luv

 

我就直白地說

有時我會不顧一切

飛得過高 Sky 陷得過深 hall

甚至曾渴望就此逃離

But 你的傷口就是我的傷口

當我領悟時就對天發誓

這雙你給我的伊卡洛斯之翅

飛向的彼方不是太陽 而是你

Let me Fly

 

Oh my my my oh my my my
I've waited all my life

我想和你一同經歷這世上的一切

Oh my my my oh my my my
Looking for something right

現在彷彿終於明瞭



I want something stronger
Than a moment, than a moment, love
Love is nothing stronger
Than a boy with luv

 

轉載請註明出處

arrow
arrow

    莫莉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()