close

Best of me

 

When you say that you love me
我彷彿漫步在雲上

告訴我是這是永恆 just one more time
When you say that you love me
我只要那一句話就滿足
告訴我你不會變心 just one more time

 

你是我的全世界

再用力些抱緊我
 

我們一起的 something
And you can't make it nothing
不要忘卻

你是我的
 

每天每日

夏天 冬天

即使你不知道也

 

You got the best of me
You got the best of me
So please just don't leave me
You got the best of me

 

我也不知道生命盡頭在哪裡

如果有 那會是你嗎

想成為那溫柔的海浪

但為何連你是大海都不知道呢

怎麼會 說著你的語言 呼吸著你的氣息

I'll be you 抓緊我的你 淺吻你的我
 

所以 take my hand right now
無法置信這般的我

腦中浮現數千次的那話

不要離開我

You got the best of me
You got the best of me
現實還是夢 一點都不重要

唯一重要的是 你在我身邊

Thanks
 

每天每日

夏天 冬天

即使你不知道也
 

You got the best of me
You got the best of me
So please just don't leave me
You got the best of me

你就是我的救援 我的窗

我只要你就好

You got the best of me
我只需要你

So please just don't leave me
You got the best of me

 

傾盆大雨的日子

刮風下雪的日子

一切不幸都將停止

彷彿就在天堂

不要輕意亂說

沒有你就沒有我

你是best of me
The best of me

 

就只要相信我

這就是我想要的所有

我們之前沒有規則也無關

因為有相愛的方法

Who got the best of me?
Who got the best of me?
沒人知道 but I know me
我的歸屬就是你
 

You got the best of me
You got the best of me
So please just don't leave me
You got the best of me

 

你就是我的救援 我的窗

我只要你就好

You got the best of me
我只需要你

So please just don't leave me
You got the best of me

 

When you say that you love me
我彷彿漫步在雲上

告訴我是這是永恆 just one more time
When you say that you love me
我只要那一句話就滿足
告訴我你不會變心 just one more time

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 防彈少年團
    全站熱搜

    莫莉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()